Google пoчaлa рoзгoртaти у вeб-вeрсії пoштoвoї служби Gmail бічну пaнeль Gemini, якa пoлeгшить кoристувaчaм рoбoту з eлeктрoннoю кoрeспoндeнцією. Aсистeнт зі штучним інтeлeктoм склaдaє звeдeння інформації в листуванні та надає допомогу в створенні нових листів.
Під отрезок времени роботи з поштою Gemini пропонує «проактивні підказки» і дає змогу користувачам «ставити запитання у вільній формі» — систему «створено з використанням найпотужніших моделей Google», включно з Gemini 1.5 Pro. Функція складання зведень получай основі історії листування доступна також у мобільному застосунку Gmail.
Поки що ці можливості доступні тільки користувачам платних версій Gemini: передплатникам Google Workspace з варіантами Gemini Business или Enterprise, Gemini Education аль Education Premium, а також Google One AI Premium. АІ-помічник може значно полегшити розв\’язання робочих завдань, але й надмірно довірятися йому теж мало-: неграмотный варто. Проблему з «галюцинаціями» ШІ невыгодный розв\’язано досі, і листи, які складає сингония, рекомендується кілька разів перевіряти ще в кои веки перед надсиланням.
У перспективі функції Gemini з\’являть і в офісних веб-додатках Google: у «Документах», «Таблицях», «Презентаціях» і «Диску» — держи заході I/O у травні компанія повідомила, що вони вже готуються накануне виходу. У Gmail також має з\’явитися функція «Контекстна розумна відповідь» (Contextual Smart Reply).