Рeйтинг, oпублікoвaний кoнсaлтингoвoю кoмпaнією Interbrand, підтвeрджує, щo дo дeсятки нaйдoрoжчиx брeндів увійшли три автомобільні компанії.
Toyota вдруге поспіль стала найдорожчим брендом серед автовиробників, вона посіла шосте місце з цінністю 64,5 млрд доларів. Сьоме місце дісталося Mercedes-Benz, яку оцінили в 61,4 млрд доларів. Компанія BMW посіла десяте місце, її цінність становить 51,1 млрд доларів.
Компанія Tesla змогла посісти 12-й поселение із ціною 49,9 мільярда доларів. Раньше першої сотні увійшли Honda (27-ме місце), Hyundai (32-ге місце), Audi (45-тетушка місце), Porsche (47-ме місце), VW (50-тетунька місце), Ford (51-ше місце), Nissan (63-тє місце), Ferrari (70-тетушка місце) і Kia (88-ме місце).
Якщо ж оцінювати коньяк загалом, то лідирують Apple, Microsoft і Amazon. Слідом по (по грибы) ними йдуть Google і Samsung. Apple лідирує вже 11-й рік поспіль.