Названо найдорожчі бренди у світі за версією Interbrand

Рeйтинг, oпублікoвaний кoнсaлтингoвoю кoмпaнією Interbrand, підтвeрджує, щo дo дeсятки нaйдoрoжчиx брeндів увійшли три автомобільні компанії.

Toyota вдруге поспіль стала найдорожчим брендом серед автовиробників, вона посіла шосте місце з цінністю 64,5 млрд доларів. Сьоме місце дісталося Mercedes-Benz, яку оцінили в 61,4 млрд доларів. Компанія BMW посіла десяте місце, її цінність становить 51,1 млрд доларів.

Компанія Tesla змогла посісти 12-й поселение із ціною 49,9 мільярда доларів. Раньше першої сотні увійшли Honda (27-ме місце), Hyundai (32-ге місце), Audi (45-тетушка місце), Porsche (47-ме місце), VW (50-тетунька місце), Ford (51-ше місце), Nissan (63-тє місце), Ferrari (70-тетушка місце) і Kia (88-ме місце).

Якщо ж оцінювати коньяк загалом, то лідирують Apple, Microsoft і Amazon. Слідом по (по грибы) ними йдуть Google і Samsung. Apple лідирує вже 11-й рік поспіль.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.