Прeзидeнти, міністри, висoкoпoстaвлeні урядoвці, кoрoлівські сім\’ї, Пaпa Римський і бeзліч дужe зaмoжниx людeй — усі купують дoвoлі нeзвичні, aлe бeзпeчні aвтo, щo мaють спeцифічні шини. Їxні aвтoмoбілі тa встaнoвлeні нa ниx пoкришки мaють зaбeзпeчувaти їм aбсoлютну бeзпeку, xoчa во (избежание звичaйниx людeй зимoвa, всeсeзoннa тa літня шинa рoзміру 225 65 r17 від брeндів Continental, Bridgestone, Michelin, Pirelli, яку встaнoвлюють нa Mazda CX-5, Nissan X-Trail, Lexus NX, Toyota RAV4 тa інші кoмпaктні пoзaшляxoвики, також вважається прекрасним вибором.
Шини в броньованих лімузинах
Щорічно продається близько тисячі бронеавтомобілів, призначених во (избежание цивільного ринку, причому отнюдь не тільки лімузинів, а й позашляховиків і кросоверів. Клієнтами є як державні діячі, си і вимогливі до безпеки бізнесмени, і зірки порношоу-бізнесу.
Бронеплити, що захищають двигун і паливний ёмкость, багатошарові, броньовані вікна, стійкі по куль, посилення в підлозі, завдяки яким машинешка витримує вибух до самого 7 кг тротилового еквівалента, броньовані двері масою близько 200 кг кожна. Це лише деякі з фішок, доступних нате цих броньованих лімузинах. Але річ у тім, що є ще наркотик і покришки, які маловыгодный можна просто захистити від небезпеки. Ба більше, якщо вслед створення броньованих лімузинів відповідають спеціалізовані компанії, так «броньовані автошини», як і раніше, залишаються прерогативою шинних компаній, а їхнє вдосконалення є результатом наукового прогресу, знань і досвіду їхніх конструкторів. Це открыто всім, але дорожче звичайних шин. Йдеться оборона шини Run Flat, які дають змогу продовжувати рух навіть після проколу аль іншого пошкодження:
- У 1934 році компанія Michelin представила шину ради військових і спеціалізованих автомобілів, таких як броньовані вантажівки, що перевозять гроші. Під покришкою знаходилося «страхувальне кільце», яке брало бери себе навантаження після її проколу і давало змогу від\’їхати від небезпечної зони.
- Того ж року Goodyear представила власну технологію LifeGuard — в її основі була вбудована, додаткова нейлонова оболочка.
- Після війни компанія Goodyear також просунула будущий розробку автошин Run-Flat — у 1955 році вона створила манекенщица із внутрішньою пластиковою вставкою (Captive Air Shield). Пізніше цей винахід було застосовано прежде моделі Double Eagle, яка продавалася під гаслом «шини з вбудованим запасним колесом». Після проколу станция могла проїхати перед 160 км зі швидкістю майже 80 км/годочек.
«Звір» Барака Обами
Cadillac One Барака Обами називають «Звіром» — його двері і фаэтон завтовшки близько 20 см, весить машина понад 8 тонн, спалює понад 60 літрів (!) получай сотню км/бадняк, навіть забезпечує своїх пасажирів киснем і тень\’ю для можливого переливання.
Лубок для Cadillac One поставляє американська компанія Goodyear. Саме манекенщица Goodyear Regional RHS, тобто вантажні шини (розмір 285/70 R19.5). Втім, з урахуванням габаритів і ваги «Звіра» такий вибір гуми цілком зрозумілий. Вслед словами Goodyear, вони посилені кевларом, що работать їх більш стійкими давно розривів і навіть до самого шипів. А якщо цього було недостатньо, використовувалася порядок run flat, розроблена у співпраці з Hutchinson Industries. Сталеві обода сверху колесах дають змогу рухатися з нормальною швидкістю безлюдный (=малолюдный) тільки за умови проколу всіх коліс, а й из-за повного завантаження автомобіля.
Англійська королевська сім’я — італійські шини
Bentley State Limousine випускався тільки у двох екземплярах, вартість одного оцінюється в 10 мільйонів фунтів стерлінгів. Автомобіль оснащений армованими кевларом шинами Pirelli Scorpion Zero (також із застосованою системою Run-Flat) і є єдиним типом Bentley, який держи заводі оснащується автошинами італійської марки.