LG оприлюднила попередні прибутки за четвертий квартал

Кoмпaнія LG Electronics Inc. (LG) нaдaлa пoпeрeдні відoмoсті прo свoї прибутки зa чeтвeртий квaртaл і вeсь 2023 рік.

LG відзвітувaлa прo річний кoнсoлідoвaний дoxід у рoзмірі 84 трильйoнів кoрeйськиx вoн, трeтій рік пoспіль дoсягaючи нaйвищoгo річнoгo дoxoду, возле річнoму oпeрaційнoму прибутку 3,5 трильйoнa кoрeйськиx вoн. Тaкі цифри дeмoнструють стійкі пoкaзники eфeктивнoсті бізнeсу, щo нaближaються дo рeзультaтів, які спoстeрігaли під чaс пoпeрeдньoгo пeріoду відклaдeнoгo пoпиту, попри труднощі, пов’язані з затримкою відновлення попиту після економічного спаду, а також загострення ринкової конкуренції.

Історично високий річний дохід можна пояснити надійними засадами основного бізнесу LG і зростанням у секторах B2B. Зокрема, зведений річний анданте зростання (CAGR) доходу LG вслед за останні три роки складає понад 13 відсотків. Крім того, річний операційний прибуток продемонстрував високі показники й досягнув рівня, аналогічного з попереднім роком.

Особливої уваги заслуговує ефективне управління результатами діяльності LG в складних умовах зовнішнього оточення, що виділяє компанію в галузі. Стратегічні зусилля розширити бізнес-сумка відіграли провідну функция, в тому числі раннє визначення поворотних моментів получай ринку, щоб стимулювати швидке зростання в секторах B2B. Інновації бізнес-моделі, такі як диверсифікація бізнесу, орієнтованого держи апаратне забезпечення, раньше послуг на базі платформ, також сприяли підтримці стабільної прибутковості.

Передбачають, що бізнес рішень для того побутової техніки та вентиляційних систем компанії LG сягне річного прибутку в 30 трильйонів корейських иди на все четыре стороны. Ключову роль подле досягненні подібного успіху мали стратегічні ринкові підходи, як-ото розширення асортименту подле збереженні преміального керівництва исполнение) подолання поляризації попиту. Розвиток B2B у таких галузях, як системи опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, компоненти та вбудована техніка, надалі сприяв загальному зростанню. У майбутньому LG зосередить зусилля получай зміцненні основних компетенцій щодо конкурентоспроможності продукції та виробництва, одночасно посилюючи зміни в бізнес-моделях, включаючи D2C і підписки, щоб підготуватися накануне майбутнього. Компанія також прискорить роботу по-над розробкою рішень во (избежание розумного дому, що відображатимуть цінність «Zero Labor Home», розширюючи модельний гряда побутової техніки з вбудованими операційними системами.

Річний дохід від виробництва автомобільних компонентів, як очікують, протягом десятиліття після заснування перевищить 10 трильйонів корейських к черт, стаючи одним із основних напрямків діяльності LG. Від минулого року середня продуктивність виробничих потужностей перевищила 100 відсотків, сприяючи зростанню. З цього року LG посилить зусилля, щоб убезпечити можливості в (видах розвитку напрямку програмно-визначених транспортних засобів, прагнучи збільшити обсяги. Завдяки технологіям диференціації, накопиченим в сферах побутової техніки та ІТ, компанія планує покращити досвід перебування в автомобілі, водночас підсилюючи ефективність і синергію всього бізнесу, в тому числі компонентів електромобілів і фар.

Незважаючи получай виклики на таких ключових ринках, як Європа, бізнес домашніх розваг зазнав значного росту контенту та послуг webOS. Цього року розширення екосистеми webOS вийде из-за межі телевізорів і охопить розумні монітори, автомобільні інформаційно-розважальні системи та інші галузі, ще більше розширюючи сферу діяльності. З огляду бери продукти, LG суттєво зміцнить модельний линия висококласних OLED і QNED, дотримуючись подвійної стратегії, щоб стати лідером для ринку преміум-класу.

Компанія рішень в целях бізнесу зосереджується для ранній комерціалізації таких ключових напрямків, як заряжание електромобілів і робототехніка. Цей участок, як лідер у бізнесі B2B LG, прагне прискорити перехід від постачання окремих продуктів прежде інтеграції та надання суміжних рішень. Зважаючи нате значну частку нових підприємств в організації, пріоритетними є інвестиції пользу кого майбутніх підготовчих робіт, а невыгодный для короткострокового управління результатами діяльності.

Важливо зазначити, що ці показники є орієнтовним консолідованим прибутком нате основі Корейських міжнародних стандартів фінансової звітності та надані як услуга для інвесторів напередодні того, як LG Electronics оприлюднить остаточний дохід. Офіційне оголошення підтверджених результатів, включаючи чистий прибуток вслед за 2023 рік і управління результатами діяльності кожної Компанії, заплановане нате кінець поточного місяця.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.