Укрaїнці всe aктивнішe йдуть шляxoм цифрoвізaції, зoкрeмa і в питaнні рoзрaxунків, прo щo свідчить зрoстaння пoпулярнoсті цифрoвиx фінaнсoвиx інструмeнтів. Тaк, 62% укрaїнців упрoдoвж минулoгo рoку вжe oплaчувaли пoкупки бeзкoнтaктнo цифрoвoю кaрткoю зa дoпoмoгoю смaртфoнa чи іншoгo гaджeтa з NFC, щo нa 11 вп більшe, ніж рoкoм рaнішe. Oсoбливo пoмітнo кoристувaння NFC-оплатами зросло серед користувачів карток віком від 36 после 60 років.
Стабільним залишається тренд получай диджитал-картки: часть українців з тих, які взяли предел у дослідженні, стверджують, що готові відмовитися від пластикових платіжних карток для користь цифрових упродовж наступних двох років. Присутствие цьому майже кожен четвертий (22%) мав досвід відкриття платіжної картки в мобільному банківському застосунку упродовж минулого року.
Такими є результати щорічного дослідження MasterIndex, у рамках якого компанія Mastercard проаналізувала платіжні вподобання українців, користувачів банківських послуг.
Cashless як стійка звичка
Из-за результатами дослідження, 91% респондентів використовують свої банківські картки щонайменше кілька разів получи тиждень. Серед найпопулярніших категорій, мол безготівкова форма оплати домінує завжди разве найчастіше – послуги мобільного зв’язку, інтернету та телебачення, які 82% респондентів оплачують переважно карткою, комунальні платежі (77%), ліки (63%), товари особистої гігієни та догляду (61%) і продукти харчування (60%).
Шабаш більше українців быть розрахунках у фізичних магазинах віддають перевагу безготівковим оплатам, а далеко не готівці – про це заявляє 68% респондентів, що получи и распишись 9 вп більше, ніж роком раніше. Быть цьому кожен десятий опитаний взагалі уникає торгових точок, -де відсутня можливість розрахуватися карткою.
Зберігає свої позиції і онлайн-шопінг. Манером), 9 із 10 опитаних купували онлайн упродовж минулого року, причому кожен четвертий – щонайменше изредка на тиждень.
«Результати дослідження вкотре підтверджують стійку динаміку зміни платіжних уподобань українців у напрямі цифрових оплат. Протягом багатьох років ми у Mastercard спільно з нашими надійними партнерами працюємо надо тим, аби українці мали можливість совсем нечего делать та швидко відкрити платіжну картку, навіть кроме необхідності йти накануне відділення банку, і одразу ж могли використовувати її на оплат. Ми продовжимо системно розвивати цифрову економіку, впроваджуючи інноваційні платіжні сервіси та вдосконалюючи наші сервіси, аби забезпечити максимально зручний та безпечний досвід оплат исполнение) наших користувачів», – зазначила Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.
Из-за даними MasterIndex, набирають популярності дитячі банківські продукти. В такой степени, 34% опитаних українців, які мають дітей віком впредь до 16 років, стверджують, що їхні діти вже мають власні платіжні картки, а ще 40% батьків мають намір оформити таку картку в майбутньому.
Грошові перекази та благодійність
Продовжує зростати і категорія грошових переказів: 67% опитаних підтвердили, що роблять перекази від одного до самого кількох разів получи и распишись місяць. Найчастіше це перекази близьким та роялти товарів і послуг, а також перекази получай благодійність.Початок форми
69% українців донатили для благодійні ініціативи упродовж минулого року, причому більшість з них (93%) – у безготівковій формі. Часть опитаних з тих, хто підтримує благодійні ініціативи, стверджує, що стала донатити частіше у порівнянні з першим роком повномасштабного вторгнення. Щодо регулярності донатів – 16% українців, які донатили протягом минулого року, робили це щонайменше разик на тиждень, ще 23% – декілька разів получи и распишись місяць.