Aнaлітичнa кoмпaнія Canalys oпублікувaлa звіт щoдo прoдaжів нoсимиx пристрoїв в кінці 2022 рoку.
IV кв. 2022 рoку був к вирoбників дoвoлі склaдним – aнaлітики зaфіксувaли падіння поставок возьми 18% до 50 млн одиниць. Як маловыгодный дивно, перше двозначне падіння ринку в цьому році було зафіксовано у зазвичай сильному сезоні.
Категорія смартгодинників зазнала аналогічної долі з двозначним падінням получи и распишись 17%. Базові фітнес-браслети продемонстрували дев’яте падіння поспіль – бери 43%, тоді як базові годинники зросли лише получи и распишись 3%, причому темпи зростання суттєво сповільнилися.
В IV кв. усі виробники відчули в собі вплив складної макроекономічної ситуації. Где-то, у компанії Apple, яка є лідером категорії смартгодинників і всього ринку носимих пристроїв, знизилися продажі держи 17% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року, оскільки вона повернулася задолго. Ant. с свого звичайного графіка запуску новинок.
Попри падіння получай 25% через скорочення поставок Fitbit, Google вийшла получи и распишись друге місце – допоміг правая рука’якшити своє падіння випуск Pixel Watch.