Canalys: ринок носимих пристроїв впав на 18 % в кінці 2022 року

Aнaлітичнa кoмпaнія Canalys oпублікувaлa звіт щoдo прoдaжів нoсимиx пристрoїв в кінці 2022 рoку.

IV кв. 2022 рoку був к вирoбників дoвoлі склaдним – aнaлітики зaфіксувaли падіння поставок возьми 18% до 50 млн одиниць. Як маловыгодный дивно, перше двозначне падіння ринку в цьому році було зафіксовано у зазвичай сильному сезоні.

Категорія смартгодинників зазнала аналогічної долі з двозначним падінням получи и распишись 17%. Базові фітнес-браслети продемонстрували дев’яте падіння поспіль – бери 43%, тоді як базові годинники зросли лише получи и распишись 3%, причому темпи зростання суттєво сповільнилися.

В IV кв. усі виробники відчули в собі вплив складної макроекономічної ситуації. Где-то, у компанії   Apple, яка є лідером категорії смартгодинників і всього ринку носимих пристроїв, знизилися продажі держи 17% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року, оскільки вона повернулася задолго. Ant. с свого звичайного графіка запуску новинок.

Попри падіння получай 25% через скорочення поставок Fitbit,   Google   вийшла получи и распишись друге місце – допоміг правая рука’якшити своє падіння випуск Pixel Watch.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.